tisdag 17 maj 2011

Yesterday was a good day

Hade mitt första "samtal" med min franske bror Yann igår! Han skrev till mig på Facebook igen och då kände jag att jag måste släppa min blyghet. Skrev ner mitt hemnummer och Skype.
Bara minuter senare ringde han! Fick helt plötsligt panik, glädjeyr, ångest - you name it! Tog ett tag innan mamma hittade telefonen (förbannelsen med att ha en bärbar telefon xD) och precis när jag svarade lade Yann på. Skrev då istället till honom på Facebook-chatten (som för en gångs skull inte laggade).
Satt och fnittrade nervöst typ halva tiden och bara aaaaaaaaaaaaaaw:ade hela tiden. Yann skrev så söta saker! Han använde typ Google translater för att skriva på svenska i början, aaaaaw! Det blev lite flummigt och jag hoppas inte att mitt stundvis användande av sidan fick fram lika flummiga meningar på franska! xD  Han ville betala en del av en resa ner till Frankrike åt mig, men det känns som för mycket att begära av honom.
Men han ska iaf komma hit till Sverige på semester den 17 juli och stanna tills den 24:e! Oh, blir så glad! Ska bli så kul att se honom :D Blir även glad över att han bryr sig så mycket och aldrig har glömt mig och Jozze. Ja, vi har då verkligen inte glömt varken Yann eller Gwennaelle!
Haha, åh, jag är glad :D

Ett foto från min och Amandas underbara Parisresa! <3 Det är hotellet som vi bodde på. Jag vill tillbaks till Frankrike!

2 kommentarer:

  1. VI KAN JU TRÄFFA HONOM NÄR VI ÅKER TILL PARIIIIS?? :D hihihi wohihoooo

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaaaaaa :D Oohohohohohho, Paris <3

    SvaraRadera