tisdag 24 maj 2011

Cleverly thought out headline

Jag minns att jag kallade de tre dagarna då det var kulturdagar på Schillerska för "De tre chilldagarna". Jag inser nu att det var en överdrift, denna veckan innehåller chilldagar! xD Få personer kan verkligen förstå hur skönt det är att ha fått tre års studier överstökat!

Igår var jag som sagt tidigare på fotolektion efter världens längsta sovmorgon och där lyckades jag kamma hem ett MVG ;D Tummen upp på det, Bosse <3
Sen så var det idag "Last och lust" på Schillerska och det var avslutningen på någon flumgrej om sex, samlevnad och HIV/Aids (Schillerska ääääääääääälskar att upplysa om HIV).
Innan hela jippot började fick jag äntligen tag i Carina (min handledare under projektarbetet) och hon berättade för mig att jag fick MVG på projektarbete! I'M SO FUCKING HAPPYYYYYYYYY! *____* Hon ville även att jag skulle mejla henne när min bok kom ut i framtiden så hon skulle kunna köpa den, haha! Aw! :D
Filmen  som invigde "Last och lust" handlade om tobaksindustrin och efter den blev det "kärleksfika" som bestod av faktiskt en helt okej baguette! Till sist var det samling i gympasalen där vi lyssnade på en tjej som läste upp dikter, fick höra Kalle sjunga kärlekslåtar och sedan gå runt och kolla på de olika "workshopsen" som man byggt upp där.
Jag åt tre chokladbitar. Det var gott.
That sums it up.
xD

Kalle som framför lite låtar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar