måndag 23 maj 2011

Frihetstiden

Igår var en väldigt produktiv dag :D Fick ritat hela linearten till en request som jag fått (för lääängesedan) på DevianArt, så det är bara att slänga på lite färg och textures och sedan är den klar :D Blev också klar med Johannas bloggdesign som hon bett mig göra! :D Jag hade i förväg klurat ut ungefär hur den skulle se ut efter Johannas önskemål, så det var i princip bara att sätta ihop allt ^__^
Till sist så städade jag och familjen altanen. Vi sopade bort alla löven och tog bort jorden/mossan som hantverkarna lagt där efter att de fixat vårat tak. Mamma ville även att vi skulle hugga ner trädet som växer precis vid altanräcket men det ville inte jag. Jag tycker det ser fint ut!

Ooooch idag är det sista lektion för mig typ. Ska ha fotolektion kl 14.30 och få veta mitt betyg :) Kanske kommer jag och SE3A ha lektion på onsdag, men det är inte säkert. Hoppas inte, för jag orkar inte mer nu! xD Sen så kommer det ju vara brännboll i Slottsskogen på torsdag med den galna kulturtanten. Jag känner på mig att en snabb förkylning kommer att slå till i min kropp just då... (h3h3h3h3h3h333)

Nu är det bara 4 dagar kvar till balen och bara 7 dagar kvar till studenten! Let hear them' whoops! WHOOP WHOOP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar