torsdag 5 maj 2011

Das über chilldag

Ja, idag är det den mest chilla dag av de tre chilldagarna xD Hade satt mobilen på 7 men när den ringde hade jag en inre monolog med mig själv. Behöver jag verkligen gå upp? Vad missar jag? Ja, ungkarlsaktionen är väl okej, fast orkar jag åka till skolan för att se några killar som inte riktigt vill vara på scen, inte tar av sig tröjorna och sedan att folk inte bjuder/bjuder 240 000 och tomtens moster? xD Svar: nej. Somnar igen. Drömmer om hur jag hamnar i ett lite kontroversiellt tårtbakar-team. Tårtan blev väl inte världens finaste men det var kul att jobba med den ;D Sen efter att tårtan/jobbet var klar satt vi i alla i teamet vid varsitt fönster (nästan som om vi skulle hoppa) och såg ut över den där lilla, lilla parken framför Storan. Det var fint :D
Vaknade 09.19. Matade hundarna och hade världens mys med Bonso, Vincent och Cookie <3 Och sitter nu här och ska se Burlesque innan jag börjar plugga på NkA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar