torsdag 26 maj 2011

Becoming a true woman

Var lite opatriotisk mot SE3A idag och skippade både lunchen hos gulliga Birgitta och den vedervärdiga brännbollen i Slottsskogen. Var istället med Jozze och shopppade. Hon köpte tre par skor (som en riktig kvinna! xD), smink och lite mat. Vi var bland annat vid Xplosion och där fick vi gratis armband av ägaren, bara så där hux flux xD Jag fick till och med tre! xD Han bara langade på! xD Så nu har jag tre svarta plastarmband som ser ut som taggtråd :D
Jag själv stannade vid Panduro och köpte sytråd som jag ska använda till att sy upp min balklänning (den är lite för lång även ifall jag har klackskor). När vi kom hem från stan kom morföräldrarna snabbt över och lämnade lite saker, bland annat ett roshalsband som jag ska ha på balen imorgon (GAWD, det är bal i morgon!)
Jag har även rensat mitt skrivbord (omg, vilket bombnedslag ...), min garderob och mina skrivbordslådor. Har tre kassar fulla med sånt som ska slängas xD En kasse kläder och två kassar med skolpapper,teckningar och annat skumt. Jag är nog lite av en samlare ... samtidigt som jag ibland kan slänga lite för mycket ... hm.

Ska nu kolla lite på olika smink-tutorials i inspirationssyfte till balsminkningen. Om jag inte hittar något ska jag bara ha min vanliga eyelinersminkning :)

Har köpt två ansiktsmasker! En med vanlig choklad och en med vit choklad :D Ska ta på en imorgon ^__^

2 kommentarer:

  1. Ey Annaick, man kan aldrig slänga för mkt! Never ever! (om det inte gäller snygga skor, jackor och väskor) :)

    SvaraRadera
  2. Haha, bra det Johanna xD
    Det känns lite skönt att få slängt saker :D

    SvaraRadera