tisdag 3 maj 2011

Chill dag 1

Snö idag. Så mycket att det faktiskt hann lägga sig lite här hemma. Det var ganska vitt ett tag innan allt smälte bort igen. Vad är detta för fasoner egentligen? Skärpning, Moder Natur!

Började i alla fall 10 idag och skulle bara fixa inför de två utställningarna, så det var inget jobbigt idag. Fast det fanns saker som var mindre roliga :P Foto-kvinnan kallar jag henne i brist på annat, haha. Hon kom fram till mitt och Malins bord, där vi hade alla grejerna, precis när Malin går iväg för att skriva ut något. Jag skulle passa allt. Kvinnan frågar mig ifall allt på bordet är till kulturdagarna. Well yes, ma'm, they sure are. Och då höjer hon kameran och jag bah: ÖÖÖÖÖH, jag vill inte bli fotad *nervöst derpface*. Hon stirrar på mig och börjar sedan fota. Chockad och förskräckt står jag kvar, vet inte vart jag ska titta eller vad jag ska göra. Foto efter foto tas. FFFFFFFFFF!
När hon äntligen slutar fota och jag sätter mig ner vid bordet, kommer nästa salva efter en stund. Jag sitter och smsar när jag hör hur Oscar säger mitt namn. Jag tittar förvånat upp och då ser jag först Erik och sedan Oscar med kameran i högsta hugg. BAM! Fler derp-foton av mig skapade. WHYYYY? LEAVE ME ALONE! xD
Och det slutar inte där, neeeeej!
När Malin avlöst mig sticker jag iväg för att fixa med det sista. Jag står och målar på ett papper i en tom korridor och vem kommer inte då? Jo, foto-kvinnan. Hon fotar mig ännu en gång! Asså, whaaat?
"Förföljer du mig eller?!"
"..." *fotar lite mer och lämnar platsen*
;_____;

Gick sedan på de två invigningarna och allt sög utom magdansen, Isac, några filmer och Jazzical xD Har aldrig gillat invigningen på kulturdagarna. Speciellt inte om man sitter på en träbänk i en timma med jävla fjortisar bakom en som sjunger och skriker. Jeezuz.

Efter allt tjohej stack jag, Jozze och Linda till Pizzahut. Var första gången jag var där :) Var väl gott, men föredrar en kebabpizza från Landvetter, haha xD
Blev sen hämtad av mamma och kom hem och satte mig ganska direkt och snacka med Panda :D Mys! Tjöta med henne medan jag såg på No country for old men. En cool film med en av mina älsklingar; Javier Bardem<3

"Macdonaaaalds, Macdonaaaalds, Kentucky Fried Chicken and a Pizzahut!"
Vimmelbild från Sticky för typ 2-3 veckor sedan. Fast det verkar vara den enda? Stickys fb laggar verkligen sönder, lol.

Okej, världens längsta inlägg om precis ingenting xD Godernatter på er nu!

3 kommentarer:

  1. Det finns fler! Om jag minns rätt så finns det två med dig och amanda också^^

    SvaraRadera
  2. HITTADE DOM WIIHIIIHUUUU :DDD hahha

    SvaraRadera