söndag 8 maj 2011

Sunbading

Asså, jag förstår inte. Jag förstår inte hur folk klarar av att sola. Det är så tråkigt! Speciellt om man solar framsidan för då kan man inte ens läsa en bok för då kan man få konstiga linjer efter skuggor. Sen så svettas man och känner sig allmänt ofräsch. Är man på stranden blåser det sand upp i alla hål som finns och solar man på altanen kommer insekter och attackerar en. Bor man dessutom där jag bor så kommer det helikoptrar och flyger ovanför en, och eftersom jag kan se folken i helikoptrarna då måste de ju logiskt sett kunna se min valrosskropp (underförstått att jag vill INTE visa min kroppshydda för någon).
Försökte sola lite förut för att förhindra min bonnabränna men klarade bara ca 20 min, sen höll jag på att avlida av uttråkning. Att bara sitta och lyssna på musik i gassande sol, näe, det går inte.
Jag måste dock fortsätta sola för att just förhindra min bonnabränna (smörjer in där jag blir lättast brun för att bli brun långsammare där xD) så jag har många minuter av lidande kvar, buhuuuu ;___;

Exakt som på bilden här ovan brukar jag se ut i slutet av maj om jag inte brytt mig om att sola eller skyla mig själv hela tiden. Kan tillägga att framsidan av min kropp blir mycket lättare solbränd, så ena sidan brukar vara ganska brun medan baksidan är blek som fetaost. Det är aldrig lätt att vara jag xD

2 kommentarer:

  1. meh, det är ju asskönt att sola! du får joina mig på min balkong ;) och man får faktiskt inte konstiga ränder av böckerna, bara man byter pose ibland :D Alltså tidigare har jag också hatat att sola men jag vet inte vad som hänt med mig? jag bryr mig inte ens om att jag blir svettig längre? :S :P Kanske jag klarar att omvända dig så slipper jag sitta ensam och sola ^^

    SvaraRadera
  2. Ah, okej :D Får byta pose då jag läser ^__^
    Haha, oj, ja det måste ju vara nice! Vill också bli omvänd, men just nu känns det som en avlägsen dröm! xD
    Säger till ifall jag ändrar uppfattning ;)

    SvaraRadera