tisdag 5 juli 2011

Var ska vi sova inatt?

Haha, nu kanske ni tror att jag och Amanda fått nya problem med hotell, men det har vi inte ;) Jag har bara haft (och har det fortfarande) låten "Var ska vi sova i natt" på hjärnan xD
Var första skoldagen idag och vi gick upp vid 06:40-06:50 och gjorde oss ordning, käkade frukost och rota runt i väskor, haha. Vid 07:30 kom vi ner till entrén och mötte den övertrevliga Zine (hotellmanager eller nåt. Då kom vi på att vi inte börjar 8 som vi först trott utan vid 8:30. Typiskt! xD Jaja, vi snackade lite med Zine och åkte sedan iväg till McCafé, drack jus d'orange och hade sedan skola.
Skolan var som vanligt "tråkig" och jag gjorde bort mig massor. Whoopie! Ska försöka skärpa mig! xD
Efter skolan kom vi tillbaka till vårat hotell och snackade återigen med Zine. Han "hjälpte" oss med franskan. Vi fick gå igenom: Je, tu, il, nous, vous etc. Hahah, gud asså xD Jag fick i alla fall beröm för mitt uttal, nice. Lite senare drar vi iväg för att köpa mat. Blev Monoprix som ligger precis vid métrostationen Blanhce. Var riktigt stort där inne! Fanns både konditori, kläder, småsaker och massor mat och sprit. Kortfattat är Monoprix Ica Maxis och Systembolagets kärleksbarn xD
Vi köpte baguette, yoghurt, juicekoncentrat och äpple :D Mums mums!
Och vad vi gör ikväll får vi se! :D


Ska försöka lägga upp roligare bilder! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar