fredag 8 juli 2011

Smådetaljer

Hade nu bara tänkt nämna några små, onödiga detaljer om olika händelser och så här i Paris. Varför? Därför! :D

* Det låg en använd kondom i papperskorgen på hotellet som vi bodde på den första natten ...

* Vårat nya hotellrum luktar nudlar. Vem kunde tro att vårat nudelkokande skulle sätta sig i väggarna, lololol xD

* Det går verkligen inte snabbt inne på alla mataffärer. Kassörerna jobbar i en maklig takt xD Hade jag haft bråttom till någonting skulle jag smält av! Så ja, här kan man inte snabbt svänga in och köpa något innan bussen kommer xD

* Jag och Amanda fick veta idag på lektionen att det finns en restaurang i Rumänien som serverar björntassar xD

* Amanda (och jag, lolol) har blivit medbjudna till en hemmafest hos en av Amandas ragg här i Paris. Vi vet dock inte hur vi ska förhålla oss till det. Vi ska mötas kl 16 vid métro Victor Hugo ...

* Jag käkar just nu en stor macaron crème glacée caramel salé. Sjukt god! Det verkar ganska nytt det här med glassfyllda makroner :)

1 kommentar:

  1. haha spännande eftermiddag/kväll vi har framför oss!! funderar på att ta en dusch...........

    SvaraRadera