onsdag 6 juli 2011

Nu kommer bilder hörni!

Men inte på hotellrummet,hahha. Ska fixa det xD
I alla fall, här kommer lite Parisflum!




Vi satt vid Seine och såg ut över vattnet :) Sen kom några lillördags-firare. De var inte de sista vi skulle få se idag! xD


Vår middag! Pasta, gott och billigt. Något som inte var billigt var min fanta...

Idag fick jag och Amanda även känna på rusningstrafiken of doom. Det var så fullt att folk trycktes mot rutorna och folk tog till våld för att komma in och ut. Själv blev jag armbågad i ländryggen utav helvete av bitter dam som ansåg att jag inte fattade att jag skulle klämma in mig i sardinasken :P Och detta var på kvällen kan nämnas ...
Och jag har ännu inte bestämt mig ifall franska killar är bra eller dåliga på att ragga :P De får ens uppmärksamhet och de är ihärdiga, men de är sannerligen inte finstilade :P

Godernatter på er nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar