lördag 2 juli 2011

Trött som fasen

Har hunnit en del på min lista som jag skrev imorse. Lite duktigt. Jag fick tvättat den vita tvätten (och gjorde shorts av ett par gamla jeans) innan jag gav mig iväg till Nordstan. Gick i fyra affärer i jakt på snygga svarta och vita strumpbyxor. Hittade lätt ett par svarta med fina mönster på, men ett par vita gick inte att hitta! What the hell liksom!? Hittade bara förbannade leggings som var vita, och jag hatar leggings! Argh! >8C Köpte ett par ljusgråa med prickar istället ...
När jag skulle åka hem missade jag bussen med 4 minuter och fick vänta i en timma. Askalas. Ungefär där började huvudvärken komma på riktigt.
Just det, glömde nämna det fruktansvärda som hände precis innan jag åkte till Nordstan! Min hotellbokning blev inte bekräftad! D8 Mitt bankkort som jag skrivit in som säkerhet för bokning accepterades inte och det skickade ett mejl IGÅR om att jag var tvungen att ange ett nytt etc för annars kunde bokningen försvinna. Jag höll på att svimma. Skickade ett mejl och angav ett nytt. Fick sen ett samtal om att jag glömt en detalj. Jag sa denna detalj (som sedan visade sig vara felaktig). Så jag kan få ett mejl om fel-bekräftelse igen! Gud, orkar inte! Det enda bra är att rummet inte kan försvinna så fort, och vi kan boka rum antagligen  när vi väl kommer dit om det skulle sig väldigt illa. Annars får vi försöka hitta ett annat hotell och sen om det inte skulle  funka kan vi kanske kunna bo hos min syster om det vill sig riktigt förjävla illa, hahha xD Herreminjeeeeee!
Men ja, det ordnar sig på något sätt.
Så ja, just nu är jag som ni nog alla förstår förjävligt trött och jag har ändå massor av saker att göra. Packa färdigt, ordna med musik, filmer, kläder, duscha etc uuuuuhhhhh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar