söndag 6 februari 2011

Utekväll med tjejerna :D

Jäpp, då har man varit ute i Göteborgs nattliv igen :) Vart bättre denna gången :D Var med Amanda, Johanna, Nathalie, Evelina, Rebeca och till en början även Linnéa :D
Kvällen började på Schillerskahänget Sejdeln :) Till en början släppte vakten inte in Rebeca, men kom sen på bättre tankar och släppte in henne ^^ Score!
Inne på Sejdeln var det väldigt trångtxD Och så fanns det en fettskum kille. Och Schillerska elever, såklart ;)
Jag började med Xider Cactus Lime som jag är beroende av (alkoläsk <3) medan några av de andra drack äcklig öl och äckligt vin xD Sen efter varsin Mintu shot gick vi vidare till Karisma eftersom man inte kunde vara tillsammans inne på Sejdeln.
Vid Karisma fick jag gratisinträde tack vare sötaste Evelina! Ooho, det är alltid nice att slippa betala 80 kr, haha xD
Och inne på Karisma var det bara dans som gällde, och bli gasade av en rökmaskin xD Fast det gick sådär att dansa, fanns en hel den våldsamma dansare där inne xD Dansade i klungor gjorde de med, så man kunde inte ragga. Fast det fanns inte många att ragga på heller för den delen ... :P
Såg en snygg kille den kvällen (han var en exakt kopia av GARY OLDMAN som tjugoåring!) fast det var på spårvagnen, så jag såg honom inte mer den kvällen! D:

Hamnade dessutom på två vimmelbilder på Karisma .____. Jag vill seriöst dö. Tänker inte gå ut igen fören jag väger 60 kg. Allvarligt.

Så, ja, det vart en blandad kväll :) Men mest rolig, för man kan inte ha tråkigt i det sällskapet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar