onsdag 16 februari 2011

Projektarbetet

Började äntligen jobba på the big ass projektarbetet i måndags och mycket ångest har lättat från mitt hjärta! xD Har haft ångest jättelänge när det kommer till PA, och har liksom blivit handlingsförlamad. Sen gick bara tiden och allt blev värre. Så fort någon bara pratade om hur de jobbat på sitt PA fick jag ångest xD
MEN NU HAR JAG ÄNTLIGEN BÖRJAT,  YIPPIE KAY AY MOTHER FUCKER! 8D Har visserligen bara skrivit en sida på rapportskrivningen (det är den som är min allra största nemisis när det kommer till PA), men det är alltid något. Har även skrivit på själva projektarbetet som är kapitel ur min historiskt förankrade bok. Skrev cirka fyra sidor i går :3 Min huvudkaraktär ska precis börja operera en annan karaktär. Och jag kan ju nämna att detta är på 1860:talet och huvudkaraktären är 18 år!

Har dessutom skrivit en kort novell till svenskan om hur min karaktär (som vi ska hitta på till både bilden och svenskan - fast jag fuska lite och tog min huvudkaraktär som är med i mitt PA) fick sin speciella fobi :D Vet inte ifall det bara var meningen som en skrivövning, men jag tänker iaf använda den till karaktärprojektet! xD

Har gjort andra kreativa saker med, som att rita, så jag känner att detta sportlov har varit riktigt produktivt! Så glad! 8D Och nu ska jag fortsätta skriva på mitt PA och sen kanske lite på rapporten!

Cherrio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar