torsdag 3 februari 2011

Månens solsida

Idag har varit raka motsatsen från igår.
Gav mig själv sovmorgon (eftersom min otroligt gulliga och chilla bildlärare inte bryr sig, plus att hon själv kommer för sent xD), läste Jane Eyre på bussen (<3) och på själva lektionen satt jag bara och pratade och lyssnade till Nathalies och Rebecas fascinerande anekdoter från deras Dublin-resa (vem vill nu åka till Dublina? Ja, du gissade rätt. Jag :D).
Efter lektionen gjorde jag min egen sallad på Hemköp istället för att äta lunchen som var korsvstroganoff i bamba (urk!). Åkte sen ner till Järntorget och gick vidare till Draken där klassen skulle se "Lost in Africa", började äta på min sallad innan vi släpps in i salongen och den salladen var fanme så-in-i-helvetes-god-att-jag-dör-god hahha (var typ massa olika salladssorter, pestopasta, kycklingbitar, fetaost och världens godaste vitlöksdressing).
Själva filmen, Lost in Africa, var enligt mig väldigt bra, helt klart sevärd!
När filmen var slut stack jag till Nordstan och butiken Papeterie (aaah, älskar den butiken <3) och köpte mig ett fint skrivblock och en penna :3 Hade tänkt klistra in fina bilder och bara skriva bra saker i den! Den ska bli min lycko-bok :) Vet inte varför jag bestämt mig för att göra den, men jag behöver den i alla fall. För man hittar ingen större ältare än mig själv, som dessutom glömmer beröm och bra saker efter 5 sekunder (bokstavligen). Så ja, i den boken ska allt fint och bra som hänt mig ner :) Må det vara de mest små och banala saker, ner ska de i alla fall :)

Och senare när jag satt och väntade på bussen åt jag resten av min supergoda sallad , om nom nom!

Väl hemma slöade jag gött och fick sen även snabbt snacka med Tysklands-Emil! :D Gjorde klart våran Double Meme (som finns att beskåda på min deviantart - bistraja.deviantart.com). Den blev flum xD

Det har dessutom bestaämts att jag ska ut i Göteborg på lördag med tjejerna. Tror nog att jag kan ändra uppfattning om Göteborgs uteliv med dessa goingar ;) Kommer säkerligen bli kul :)


OCH NU ska jag gå och lägga mig i min säng tidigt. Ska läsa Jane Eyre tills jag somnar.

Godnatt, Världen <3

Bild från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar