måndag 21 februari 2011

Le weekend dans Scanie

Tänkte skriva ett depp-inlägg, men sen fixade jag mig en tillfällig fix och tänker istället skriva om helgen i Skåne :D

Åkte dit och var framme vid 16 och blev mött av Robin och min darling Madde <3 Vi åkte sedan hem för lämna av grejer och sånt. Sen var det utgång! :D Mötte upp massor av mäniskor (alkisbänkarna och ko-tavlan <3) och gick till Tapaz där härligt billiga, hehehe. Hela vårt sällskap fyllde upp lilla Tapaz typ, haha xD Fick bli lite goda Sourz shots och Golden Strike shots :D Sen gick vi vidare till The Tivoli och kom in under Happy Hour så där blev det hälften på allt i vinylbaren! Oohoho! Dock så tycktes alla människor vara på de andra dansgolven och inte vid vinylbaren! Dåligt! Jag, Kajsa och Sophia ville ju dansa till bra musik där, men vi ville inte vara ensamma på dansgolvet! xD
Det fick bli en drink och sen prat vid ett av de andra dansgolven :) Och vem ser vi inte då? Jo, Kingston-gubben! xD En skitful gubbe, ungefär 65 år gammal, ölmage, gult tunnt hår och moves to die for (not)! xD Jag skratta som fasen och både filmade och fotade honom. Blev lite besatt av honom i all hans patetik xD
Under tiden som Kajsa var på toa och jag och Sophia satt och pratade kom det fram en kille till mig ... han tog mig i hand och kysste den och frågade sen ifall vi skulle spendera resten av kvällen tillsammans. Jag tyckte han var ganska ful, jag var med Sophia och ville inte dansa, men han drog ned mig från min plats och dansa iväg med mig xP Jag dansade med honom en kort stund då han plötsligt började massera mig och då bestämde jag mig för att fly xD Dock var det inte så lätt, för han tog tag i mig och höll fast mig riktigt ordentligt! Men till slut blev jag fri och sprang till Sophia, hahaha xD
Sen fortsatte kvällen med mer dans (utan fula killar) och min besatthet kring en snygg kille i tatueringar, som jag döpte till Herr Tatuering. Jag ville verkligen dansa med honom, men jag var för blyg, trots att jag var full :C Jag fick iaf sagt till honom att han hade snygga tatueringar. Alltid något!
Kvällen slutade vid 03 och då åkte vi alla hem.
Robin sov i huset medan jag sov i stugan eftersom han nästa dag skulle hjälpa till att packa ihop flyttsaker.

Madde och Sophia på Tapaz!
Kingtson-gubben. Pretty no????
Sophia and Kajsa, yo! :D


Ett av dansgolven på The Tivoli!

På lördagen mötte min darling  Madde upp mig och så gick vi till biblioteket i solen och lämnade böcker som hon lånat. Sedan köpte vi brevpapper till Emil i Tyskland :3 Höganäs rundan avslutades vid Ica där vi köpte lite gott. Vi gick därefter hem till Madde där vi såg på Jane Eyer <3 Mr Rochester var helt awesome! Verkligen perfekt!
Två timmar in i filmen kom tvillingarna (Kajsa och Sophia) och joina oss :D De hade med sig underbart goda citroncupcakes! Och de hade med sig min 19-årspresent också! 8D Den fanns i en fin ask och var en helt fantastisk T-shirt med makroner, cupcakes och glittriga saker på! SÅ JAG! Älskar den <3 Den är så fin <3
Efter ännu två timmar var filmen slut och Robin kom efter att ha jobbat med flyttningen. Vi alla snackade massor och drack hallonsoda :D
Mr Rochester från BBCserien vi såg <3
Sen var jag och Robin tvugna att åka och äta, men sen kom vi tillbaka och då snackade vi om olika hemskheter xD Ni vet såna saker som seriemördare, grymheter och våldtäkter xD Kyskhetsbälte har sina fördelar kom vi fram till!
Sen kollade vi på manflesh xD
Och sen var lördagen över!

På söndagen blev det massa chill :D Sov länge, käkade Nutellamackor och vid 12 kom Madde :D Vi skulle på fotorunda men det blev att vi pratade med Annette och sedan gjorde annat xD Jag upptäckte bland annat att jag bokat hemresan den 27 istället för den 20. Fail.
Till sist åkte vi in till Helsingborg, jag fick köpt en ny biljett, käkade på Donken och blev sen avvinkad av Robin och Madde C:
Hemresan gick utan hatobjekt, istället var det lugnt och jag fick läst mycket ur boken jag lånat av Robin. Nice!


Och nu ska jag skriva ner bra saker i min må-bra-bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar