söndag 13 februari 2011

Sportlovsplanering

Sportlovet har nu planerats ganska helt och hållet nu! :D Kommer vara ett roligt lov, sanna mina ord :D

Den 16:e blir det antagligen heldag med Malin! Vi ska besöka reservatet, om det passar med hennes morfar (farfar? xD) på dagen och sen klockan 19.00 blir det Sinnescirkus! Sinnescirkus verkar ascoolt! 8D Ser verkligen framemot att se den föreställningen :D

Den 18:e blir det att jag åker ned till skåne och stannar där över helgen :D Väl där ska jag umgås med Robin och andra goa människor, vara med på en fotosession med Kajsa, ha filmkväll med Madde (vi ska se Jane Eyre och käka cheesecake <3) och så ska det bli utgång! :D Perfekt avslutning på lovet :D

Men mellan dessa dagar ska jag (hurm, hurm, försöka, hurm) jobba på projektarbetet (ångest!), skriva om sagan till franskan och skriva lite grejer till svenskan (har redan skrivit en grej som blev på två sidor. Duktiga mig!)

Bild från google
Ah, Rochester, du och Jane är så söta ihop! *tjejigt fnitter*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar