onsdag 9 februari 2011

Paris, ska vi återses?

Idag råkade jag bli påmind av Oskar att sista dagen för att ansöka till Sundbergska stipendiet är imorgon. Hade helt glömt av detta! Både jag och Amanda! Quel horreur! Vi fick snabbt skriva ut formuläret och få Hans att skriva på det (höhö, jag ligger på MVG/VG i franska steg 5! :D). Fast det var ju det där med föräldrarnas årsinkomst med, man ska ju kunna bevisa vad de tjänar på ett år. Förra året var vi tvugna att skicka efter en skattesedel eftersom min mamma inte får det automatiskt och det tog ett par dagar. Fast denna gången tog mamma ett urdrag ur sitt lönedokument, och jag hoppas det går lika bra :) Är ju samma information liksom...
Så ja, nu sitter jag här och hoppas att Amandas mamma fått fatt i några liknande papper så att vi kan skicka in ansökningarna :) Skulle vara så jäkla awesome ifall vi båda fick stipendiet igen! Oh, fantastiska Paris, jag vill återvända till dig!
Chansen är ganska liten att vi får det igen, men om det är få som ansöker finns det ännu hopp! Håll tummarna för oss nu!

Bild från weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar