lördag 30 april 2011

Fredag at Alex' place :D

En av världens godaste chokladsorter *__*

Och efter Sticky vart det jue fredag :D Hade myyysig lektion i Botaniska trädgården! Vackrare ställe får man leta efter! Åh <3
Efter det hade vi Staden och Fucking Staden. Min grupp blev klara med vår modell och jag stack tidigare för jag var tvungen att fixa en födelsedagspresent till Alex. Åkte till Landvetter och köpte Lindts vita choklad med vit chokladmousse, som är grymt god! *___* Åkt sedan tillbaka till Göteborg, sen vidare till Sävedalen (där mina morföräldrar bor), lånade deras dusch och hämtade upp luftmadrasser. Mötte sedan upp med Malin vid Brunnsparken och åkte till Alex :) Lite senare kom Patrik, Enrique och Jared och då blev det välkomstdrink och sedan otroligt god mat som Alex lagat :D Som dessert blev det chokladmuffins :D Jag och Malin gjorde frostingen, haha!
Vid 22 åkte vi till Haket där vår grupp hittade en halvsöt och trevlig synthare som jobbade där. Jag betedde mig som ett kioskmongo, men det ska jag försöka förtränga xD Vi fick önska massa låtar, haha xD Jag smakade på två olika ölsorter som smakade halm och bensin. Blä asså, haha xD
Vid typ 02 blev det hemgång ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar