onsdag 6 april 2011

Fas två i tandställnings-jippot, plus lite random :D


Var vid 8 idag vid tandläkaren och satte fast fästena på överkäken. Vet inte riktigt varför de har valt att vänta med det (min kompis Evelina satte in på både under och överkäken med en gång och vi gör ganska exakt samma saker). Jag bytte även ståltråden längst ned (den hade lossnat i ena änden och en del hade brutits av - som jag då har svalt. Yikes xD).  Jag fixade även ett av fästen på underkäken. Man kan lugnt säga att min tandställning var lite av ett bombnedslag när jag kom dit xD
Men ja, nu är det fixat!

Alldeles nyss följde jag och Amanda live-presentationen av de nya sedlarna och mynten! Rafflande!
Blev jätteglad över att Greta Garbo och Astrid Lindgren ska pryda våra sedlar! Jippie! :D

Bildorama under håltimman!:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar