måndag 4 april 2011

Born this way


Alla känner nog till Zombie boy, eller Rick Genest som han heter egentligen, nu efter han varit med i Lady Gagas video för Born this way. Jag tycker han är riktigt cool! Visst, jag själv skulle inte vilja ha den looken permanent, men jag skulle väldigt gärna sminka upp mig eller någon/några andra och ha värsta photo shooten! *___* Det skulle vara så coolt! Gärna sånt smink med lite mer formella och vackra kläder, oh the vision! <3
Något som är väldigt likt denna dödskalle-makeup är ju sminkning under Dia dos los muertos och som jag personligen alltid har älskat. Det är en enklare stil men ändå lika vacker/cool ^^

Bild av Sylvia Ji


Vackert eller hur! *____*

Bild fråm heartdriven @ dA

Och så slänger jag in videon till Born this way när jag ändå håller på ;D

2 kommentarer:

  1. I got som teatermake up hemma 8D Im on!
    // Pappa Panda <3

    SvaraRadera
  2. Oh fuck yeah 8D That's a photo-date, darling!

    SvaraRadera