onsdag 13 april 2011

Mera tandställning och fotosession

Det är jobbigt att vara hos tandläkaren 7:50 när skolan börjar kl 13 D: Fick i alla fall de sista fästena och tråden fast satt på överkäken så nu spänner det och skaver det. Mys. De hade från början tänkt bara sätt in ett fäste på varje sida men jag fick de att sätta in de båda två, och jag fick även veta varför de valt att vänta med tandställningen på överkäken. Det beror på att de ville vara skonsamma mot mig xD De sa: Visst kan vi sätta in allt på en gång med det är jobbigt för patienten att sitta i stolen flera timmar och sen gör det ju ondare i munnen också.
Oh, snacka om humant xD Men jag valde att ta den extra smärtan idag för vill att det ska gå fortare och för att jag vet vad som väntar. Jag kan stå ut med smärtan, haha xD

Ja, och igår hade jag en fotosession inför mitt Rammstein-fotoprojekt i fotoB med John som modell och Malin som assistent :D Fotade i lite mer än två timmar och självklart spårade ut lite xD Den här frågan kom upp igen: Vad tror du Bosse tolererar när det kommer till såna här bilder?
Lol asså xD Vet inte vad som frambringar detta men roligt är det xDDD
Fick i alla fall ett par coola bilder och ska snart börja rensa och sedan redigera :D Några av de åker säkert upp på Facebook så håll utkik ;D

Och till sist, idag är det opponering på projektarbetet. Jag ska opponera på Ellen som skrivit ett jättebra arbete som bara hade ett fel och två smååå,smååå fel. Oh, ångest D: Jag kommer bli slaktad! Buhu!
Måste specificera för Johns agentur att detta foto är till ett skolprojekt :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar