fredag 15 april 2011

"Nu är det vår"


Jag och Angelica införskaffade oss äntligen våra studentmössor eftersom de tidigare varit inlåsta och elevkåren som tydligen ska lämna utom tycks inte finnas. Dörren till konferensrummet var öppet så vi kilade in där som små tysta möss och snodde åt oss våra lådor (som ser ut som lådor för bakelser, haha). Vi lämnade en lapp om att vi tagit våra mössor och sprang sedan iväg till spårvagnshållplatsen för att titta på våra fynd, haha. Vi satt på marken och rotade fram mössorna då det kommer en gammal tant och säger när hon får syn på oss och våra mössor:"Oh, nu är det vår!"
Lite gulligt sådär, haha ;3
Märkte att jag utöver mössan beställt champagneglas - det hade jag glömt totalt xD
Min mössa är helt perfekt (inget felsytt eller så) förutom på ett plan ... jag har glömt att skriva 2011 på den :O Asså, va sjutton xD Det står: Annaick * Bengtsson (sen Schillerska därbak).
Lite dumt må jag säga, men jaja xD Är glad att inget är felstavat så det är inte hela världen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar