tisdag 19 april 2011

Påsklov som bara är lov ibland

Nu är det (öööh *kollar på datorn*) TISDAG :D Inget speciellt med det (så jag undrar varför jag skrev i capslock) men jaja :D Håller just på att vara duktig, har skrivit "Att göra under påsklovet" vilket är den tråkiga versionen eftersom det bara står läxor på den listan. Har klarat av TVÅ punkt helt och hållet och det är PM:et till NP i SvenskaB (jag är en slowpoke och hade visst glömt skriva det ... men nu är det gjort iaf! :D) och en sida till mitt fiktiva-person-grejs. Har även börjat på två illustrationer, fotat två bilder till mitt projekt (men de måste redigeras med), skrivit en sida på bokrapporten och håller på att snegla på alla Staden och fucking jävla Framtiden arbetena som ska vara klara.
Jag dör verkligen. Men jag känner mig lite duktig att jag gör lite läxor medan jag dör!

Bra sak för dagen: jag har uppdaterat min braiga lista för dessa två månaderna med Nathalies pre-födelsedags-utgång :D

17 april: Morfar fyller 80! Kalas, yo! :D
18 april-: Photoshoot med Malin och Alex! :D
21 april: Sticky med tjejorna!
23 april: Påsk med goaste morföräldrar! :3
28 april: Nathalie fyller år! Sticky! :D
29 april: Ännu utgång med både nytt och gammalt folk! Ska bli fettkul!
30 april: Valborg! Slottsskogen? :D
6 maj: Tinas student! Fest! 8D
13 maj: Mamma fyller år! Kalas igen, yo!
25 maj: "Johannas hemliga plan" ;D Måtte hela klassen haka på! xD
27 maj: Bal!
30 maj: MIN FUCKING STUDENT, WHOOP WHOOP! 8DDDDD
10 juni: Robin, Kajsa och Sophias student! Whoop whoop! Tivvan?? 8D

Får ta det lugnt den 28:e dock för den 29:e är inget jag vill komma schleeten till xD

Å så lite vimmelbilder på mig som avslutning! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar