tisdag 15 mars 2011

Random

Har använt min laptcooler och jag älskar den <3 Precis vad jag behövde nu när jag jobbar med projektarbetet i sängen, ahaha!

Edith Piaf spelas numera flitigt här hemma <3 Har återupptäckt hennes fantastiska röst efter franska lektionen i måndags! Verkligen fantastisk musik med roliga, känslofyllda och intressanta texter som sjungs av en av världens mest kraftfulla röster <3

Plus så har jag märkt att jag fått en midja. Hur gick det till? Ja, jag har gått upp ca 20 kg men förr när jag vägde så här mycket hade jag verkligen ingen midja! Lite av allt fett måste ha lagt sig lite bra iaf ... Fast håller på att gå ner i vikt igen och är nu rädd att midjan ska försvinna, hahah xD Men den smällen får jag väl ta xP

Sinnescirkus imorgon! 8D Vet fortfarande inte riktigt vad det är (är det en show? En föreläsning? En blandning?) men den "showen" har fått väldigt bra kritik! Ska se den imorgon kväll med Malin :D

Och till sist så behöver jag fylla på förrådet med manflesh i min smak, så ikväll ska jag se The Expendables xD Har inte så höga tankar om själva filmen men Sylvester Stallone är med så, öhöhö!

De tre bilderna kommer från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar