tisdag 8 mars 2011

Ihihihi :D

Förutom en grej igår så var min dag asbra :D
På bussen fick jag en plats för mig själv! På en 7:buss! :O Nice! Sen så gick det helt okej på franskan och jag klara mig undan stora tabbar och pinsamheter! Svarade faktiskt rätt på frågor och sånt, hehe xD
Gick sedan på den vanliga promenaden med Amanda ner till centralen :)
Väl hemma fick jag äta den sista delen av min supergoda tacopaj *____* Om nom nom! Jag slöade även allmänt och trängde bort all stress-ångest om pa och annat xD
Vid 14.30 var det FotoB och vi hade delredovisning på våra fotoprojekt. Gick helt okej, speciellt med tanke på hur jag blir under redovisningar, haha xD
Efter alla redovisningar ville jag ha min lärares respons på det jag gjort hittills och vi snackade om mina bilder - och han hade inget anmärka! Han gillade det och jag skulle bara fortsätta som jag gör 8D Det känns ganska stort eftersom om han inte gillar det då får man höra det! Vi pratade sedan om lite musik och fotograferande och jag nämnde om dagen jag fotat mina fantasy-bilder och då reagerar min klasskamrat (det var bara han där förutom jag och läraren). Han frågade ifall det var jag som tagit fantasybilderna och jag svarade ja och då ville han se de igen! 8D Känner mig smickrad ^___^ Ohoho, sen snackade vi om de fotona ^^
Och till sist på kvällen fick jag se två saker på Facebook som fick hjärtat att svälla <3

Ett foto från mitt fotoprojekt :) Den illustrerar Rammstein låten "Mutter"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar