onsdag 16 mars 2011

Hmmm xD

(NOTE: Det finns en "recovery-bild" längst ned för er lite känsligare NOTE)


Okej. Snygghet har ingen ålder i mitt huvud ... xD Jag  trodde att skådespelaren Jeremy Irons (han längst till vänster) var den äldsta personen som jag tycker är snygg med sina 62 år, men idag bröts det rekordet ...
Sylvester Stallone är 65 but is still going strong! *____* Bah, dör! Så het! Mycket snyggare nu (och för några år sedan) än när han var riktigt ung och såg ut som ett baby-face xD *kvinnligt fnitter*
(Hm, undrar ifall jag vågar visa denna bilden för Panda? Hahah)

OCH NU BILDEN FÖR ALLA NORMALA MÄNNISKOR:


Still to old? Jag är skadad så jag vet inte ... haha xD Hm, slänger in en till:


Så. Nu borde jag ha tagit hela spektrumet utan att gå in på riktigt sjuka saker, hahah xD

(alla bilder kommer från google ya'll)

3 kommentarer:

  1. haha Annaiiick! för gammal hahah ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag kan inte hjälpa det xD De är snygga i mina ögon! Men de är Hollywood-skådisar så det är ju inte troligt att jag kommer stöta på de i Göteborg ;D

    Det finns faktiskt två snygga 21 åringar som jag vet. Till och med i mina ögon, haha xD

    SvaraRadera