måndag 21 mars 2011

Random: version ångest!

Uuhuhuhuuu ;___; Det är tufft att vara en skoltrött och stressad student! Tittade nyss i min almanacka och ville dö lite. Tre veckor fullproppade av ångestframkallande saker! Huga! D:

* Denna veckans höjdpunkt är ju självklart PROJEKTARBETET-OF-DOOM! Har ännu inte skrivit klart rapporten ... bajs. Är dessutom inte ens nöjd med det jag skrivit hittills på den! Rent ordbajseri om ingenting ... Måste dessutom skriva klart den idag eftersom jag inte kommer ha någon tid på tisdag :P Märkte även att jag glömt skriva en scen i ett kapitel som ska lämnas, wiho!

* Lade även märke till igår att jag glömt skriva Staden-arbetet som skulle varit inne i fredags för två veckor sedan. Måste antagligen lämna in det imorgon, om hon ens tar emot det (den satans kärringen).

* Märkte alldeles nyligen att jag missat massa punkter på min foto-mode-uppgift. Verkar ganska flummigt och konstigt. Men trots att jag kanske inte gör rätt så ska jag i alla fall ta skithäftiga bilder på Evelina och Johanna! Så det så! Kanske ser Bosse genom fingrarna då ... Nåt som ger mig lite ihop när det kommer till det, är att det inte verkar vara Bosse (utan Viktoria) som skrivit lappen vi fått och Bosse brukar köra sitt race, så det kanske inte blir så "hårt" trots allt? Be till allt som heligt för att det är så! xD

* Nästa vecka är prov-veckan från helvetet. Har tre prov och en stor inlämning .__. Fffffffffffff! Detta kommer verkligen inte gå väl D: Har bara hållit på med PA och inget annat och en vecka känns tajt om man ska plugga in alla tusen bilder och fakta till Nutida konst, all fucking grammatik till franskan och all fakta till Naturkunskap B (tack och lov så har jag fått bara MVG och ett VG+ på NkB, så jag kanske får faila en gång?). Till sist Naturkunskaps A arbetet - fan asså. Har inte ens börjat.

* Okej, lite plus ska jag nog kunna klämma in. Hm, min hy har blivit mycket bättre, faktiskt. Det gillar jag! (Fast med denna stressiga tid framför mig kommer väl all skit tillbaks ... men ska njuta nu medan jag kan, haha). Sen så ska jag ju som redan nämnt fota Evelina och Johanna - och det är ju kul :D
Och till sist så har jag ju FotoB idag och det är också kul. Får även gå astidigt från lektionen ;D

2 kommentarer:

  1. Usch och fy inte kul alls, men du kommer klara det! :)))) och om du behöver någon extra att fota så haru en frivillig tjej häääär :D

    SvaraRadera
  2. Tack! <3
    Jag kommer behöva dig till mitt fotoprojekt tror jag! Och sen så får du gärna hänga på fotograferingen idag och vara assistent och trevligt sällskap :D

    SvaraRadera