söndag 13 mars 2011

Det går saaakta framåt! xD

Har jobbat med rapportskrivningen pretty much hela dagen igår (förutom när jag åkte iväg med mamma en sväng) och det går verkligen segt framåt men framåt går det i alla fall! Har fått upp hela strukturen och svarat halvdant på alltihopa xD Ska bara förlänga och finslipa alla svaren och göra något åt mina referenser och källor xD Är ganska förvirrad över vad som behöver förtydligas och hur man ska göra det ...
Men jag känner mindre ångest över rapportskrivningen än vad jag gjorde i fredags, och det är ett plus! Dock så blir jag förbannad när jag tänker på att Staden och framtiden-arbetet ska vara inne på tisdag och NkA-arbetet ska vara inne samma dag som pa:et och dagen efter att pa:et ska vara inne har jag stort grammatik-prov i franska! Fucking, jävla, ren ondska! D8<
Jag hoppas att Carl-fredrik låter sig kuvas och flyttar fram NkA-arbetet och franskan, ja, det har jag planerat ;) Heheheheh xD


Lite tröst här i världen är att min laptopcooler kommer idag :D Mamma ska hämta den lite senare! Wiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar