måndag 30 januari 2012

Nu är man 20 år då!

Fick gå upp klockan åtta (efter att ha sovit i 5-6 timmar) för att baka tårta och fixa två tacopajer, allt från scratch, hahha xD Vid ett- tiden var jag verkligen trött i fötterna! Men min mat var uppskattad så det var det värt!
Alla förutom min äldsta kusse kom för att fira, även hundarna Zita-tjockiskorv-taxen och Mini-pudel-Nelly, så det var fem hundar inne i vårt hus :D Men Orlando och Mulan var lugnast och tog "minst plats" trots sina storlekar. Boromir var mobbad och var inne i gamla datorrummet, haha :D
Och i present fick jag en "chokladask" från The Body Shop, och även en mango dusch-gel, boken Vilda Västerns hjältar och banditer (yyyeeeey), fina örhängen och boken Wendela som handlar om en kvinna under 1800:talet. Perfekt :D Och även pengar och en trisslott där jag vann inget, typiskt, haha ;D Ett par miljoner skulle sitta bra liksom!
Under hela dagen satt vi och pratade om konstiga saker så som ovanliga missbruk (typ dra ur hårstrån, äta glas, köpa skor). Eftersom det är min familj, så pratar vi ofta om medicinska saker, haha :D
Under tiden gick Orlando och Mulan runt och charmade alla och fick stå modeller för fotografering och lyssna på hur vackra och behagliga de var. En bra dag även för dessa loffar! Haha xD

När kalaset var över tittade jag,mamma och Jozze på Stephen Merchants comedy tour Hello Laides :D

Bra dag, bra dag :D
"Chokladasken"

Asbra bok!Tar upp massor av fakta med en humoristisk ton!

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott och igen Annaick! :) Hoppas du hade en grym födelsedag! Och grattis till jobbet också! :D

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, Johanna! :D Hade verkligen en grym dag och jag hoppas mitt nya jobb blir bra det med! Haha :D

    SvaraRadera