onsdag 1 februari 2012

En mysdag får inviga februari!

Skulle egentligen gå upp klockan nio idag men jag blev väckt lite innan sju av Mulan som lekte rvarg när hon ville in. Så gick upp och kollade Deviantart och då var min commission klar! 8DDDD Tecknaren hade varnat mig att det kunde ta upp till två månader eftersom hon inte gillar att rafsa ihop bilder snabbt, utan vill göra det ordentligt. Och vips, efter typ en vecka var min klar! 8O This pleases me greatly!
Att få bilder är alltid en bra start på dagen, I dare say! 8>

Och nu ska jag använda min "chokladask" och skämma bort mig själv. Sen efter badet ska jag höja chillet ännu mer genom att se om Pulp Fiction! Jäkligt bra film!
Vid elva blir det att ta bussen in till Göteborg för att åka hem till Linnea och baka cupcakes och se film :D Ännu mer awesomeness!8>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar