söndag 22 januari 2012

Hello there

Okej, long time no see!
Det enda jag tycks göra nu är ju att skriva på olika saker, så kan ju lika gärna skriva här med! Fast är lite rädd för att tråka ut folk ... meeen samtidigt vill jag inte att bloggen ska dö. Jag är en person som gillar att kunna gå tillbaks i tiden och se vad som hänt :)
Så jepp, jag sitter och skriver olika personliga brev och även på min bok och random noveller :) Det andra mycket roligare än det första. Fyfan för personliga brev. Känns falskt och överkäckt. Min jobbcoach verkar i alla fall gilla mina brev så kommer fortsätta :P Senast var det till Liseberg :) Är väl ett av de få jobb som jag verkligen känner att jag vill ha, fast jag diggar inte alla intervjuer innan, haha :P
Jag väntar även på att en arbetsgivare ska ringa (som min jobbcoach fixat) men han tycks inte göra det. Orkar inte bry mig, ehehe xD
Jag har även försökt leta efter kurser och utbildningar men slutade när känslan att vilja skjuta mig själv i huvudet inföll :P Jag vill fortsätta plugga franska, men jag vill inte jobba med det som till exempel tolk eller så...


Sen så har jag blivit mer aktiv (beroende) på deviantArt så där hänger jag mycket. Det finns en hel del som verkar gilla mina bokkaraktärer så jag blir mycket smickrad, det håller peppen uppe :)

Och när livet känns svårt då ska man lyssna på Two steps from hell. Just a tip ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar