onsdag 25 januari 2012

Snart fyller man då 20 år :P

Känns både bra och dåligt. Kommer inte vara tonåring längre och då känns det som om man måste växa upp på allvar, men jag är inte redo! xD Skulle gärna vara 18-19 i ett par år till! Men på plus-sidan ligger ju att man får bättre lön på jobb och får köpa sprit själv :P
Men i alla fall, har planerat lite med Jozze om vårt firande på söndag och vi har bestämt att vi ska ha en "Portal Cake" och min fabulöst goda tacopaj :D
I födelsedagspresent har jag önskat mig faktaböcker, haha :D Faktaböcker och örhängen :>
Så här ser tårtan ut i spelet "Portal" och som jag tänkt göra, men med min egna twist :)

And on a different note, det är inte långt kvar förrän jag och Alex drar till huvudstaden för att se det bästa bandet i hela världen: Rammstein! 8D Den 17 februari drar vi! 8D

3 kommentarer:

  1. Får vi göra också, nu innan jag blir helt upptagen med det nya jobbet! :P
    Till helgen nästa vecka? :D

    SvaraRadera
  2. Ja då kan jag säkert, förutom den tiden jag har intervju på lördag då :)

    SvaraRadera