fredag 27 januari 2012

Hemma igen

Nu har jag kommit hem från "intervjuven" på Key Code.
Jag lyckades ta mig dit utan större problem och snart kom en hel flock med ungdomar som också skulle gå på samma möte som jag själv. Vi blev insläppta och sen pratade Lasse på och berättade om schemana igen och lite senarion. Han var inte lika peppande som förra gången man han försökte väl härda oss :P Sen fick vi alla sexton skriva på ett papper och vips var vi anställda i princip! :P Utbildningen för mig startar på torsdag nästa vecka klockan 9.30. Nervös som fasen men vill verkligen ha det här jobbet! Det är det enda företaget som tycks sälja vettiga saker via telefon och inget värdelöst som strumpor eller något liknande. Jag läste faktiskt på min facebook att en bekant blivit av med alla hennes värdesaker i sin väska, och då tänkte jag faktiskt hur bra det kunde ha varit att ha en tjänst som Key Code erbjuder :P
Jag hoppas bara jag överlev dessa månader! Vill verkligen göra det!
Jag tog i alla fall 38 timmars schemat med sena dagar på måndag och tisdagar och nu ber jag till gudarna att Linnea får jobbet hon med! Vill ha en bundsförvant i detta nya äventyr! d>w

2 kommentarer:

  1. Haha tack men tror du kommer klara det utmärkt själv också! :)

    SvaraRadera
  2. Kommer bli sjukt läskigt, haha! xD Ska blogga om antingen min pepp eller ångest, beroende på vad det nu blir;)

    SvaraRadera