måndag 21 september 2009

Biljetter till Rammstein, I have it

JAG HAR FÅTT BILJETTER TILL RAMMSTEINKONSERTEN I FEBRUARI! :D
Var ganska nervbrytande i morse eftersom jag hade en buss att passa (fast jag missade den xD) och för att jag ville få bra platser. När jag väntade på att få boka biljetterna hoppade räknaren hela tiden mellan 5-15 minuter och gjorde mig riktigt sur. När jag väl kom fram för att boka biljetter fanns inte favvoplatserna kvar, men jag hamna i alla fall inte längst bak :P Och självklart strula det lite till när jag skulle betala men det fixa sig till slut! :D
Hihihi! Jag är så glad :D Jag ska åka med min kompis Carro och vi ska nog passa på att ha en liten stockholmsresa när vi väl ska åka dit på konsert :D
Ooooh, februari kan inte komma fort nog!

1 kommentar:

  1. Kul med Rammstein, inte säker men är de dem som låter helt galna (inte illa menat),med typ underjordiskt mörka röster?

    Blir väldigt glad att du uppskattar bloggen:)

    SvaraRadera