fredag 4 september 2009

Let the weekend commence!


Fredag är min favorit dag, iaf den senare delen av den. Den tiden då man kommit hem från skolan och kan vara uppe hur länge som helst och även vet att man kan göra samma sak nästa dag :D
Just nu ligger jag en stor dubbelsäng med fluffiga kuddar med laptopen i knät och med en väggtv med Mumien på. I sängen finns även Carro, Peggy och Bertha. Bertha ligger under mitt täcke med mina ben över sig. Hon är för söt! ^^ Hon ville bestämt ligga under täcket och jag kunde inte neka henne. Så nu har man henne som en extra värmekälla som ger ifrån sig små knorrande och snarkningar x3

-

Så nu har i alla fall min och Carros helg börjat! Äntligen! Tack och lov så gick veckan ganska snabbt för jag var ledig hela torsdagen ;) Blev middag så fort jag kommit innan för dörren. Kyckling i pitabröd stod på menyn, och som efterrätt var det Oreo Jell-O som jag köpt på The English shop. Den smaka helt okej, typ som en stark vaniljkräm med oerokakbitar i.

Bilder kommer upp i morgon då jag lagt in bilderna på datorn. Imorgon är också då vi ska baka, och då kommer det recept och en rapport om hur det gick ;) Önska oss lycka till!


Bertha: *snaaaark*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar