torsdag 8 oktober 2009

Lycka!


Jag kunde inte hålla mig, längtan blev för stor. Så nu har jag beställt en kamera, för att vara mer specifik en Canon EOS 45D! Jag hade tänkt spara ihop pengar men bestämde mig för en vecka sedan (efter att mormor och morfar blivit väldigt entusiastiska över min passion för fotografi) för att ta från mina sparpengar. De ska egentligen vara tills då jag blir arton, men detta är en stor grej för mig och att jag då tar lite i från de pengarna känns berättigat (jag blir ju ändå arton i januari).
Jag beställde kameran vi internet på http://www.dustinehome.se/ eftersom de hade ett kampanjerbjudande där både lins, minneskort och väska ingick. Jag är helt lyrisk! Kommer antagligen få kameran på måndag eftersom jag beställde den efter klockan fyra (om man gör det kommer den redan nästa dag, snacka om snabbt).
Som jag ska fota när jag får den lilla kameran! Ska bland annat fota mina hundar till min mammas hemsida (vi har en kennel) och på den hemsidan kommer jag även lägga upp foton och målningar jag gjort (borzoirelaterat). Kameran kommer även åka fram vid Halloween då jag ska ha en filmkväll med massa mumsigheter och när jag och Carro drar till huvudstaden i februari.
*drömmer mig bort*

1 kommentar:

  1. Åhh ja, stockholm :D
    Men vi ska fota innan det också, och halloween (:
    Mycket bilder <3

    SvaraRadera