måndag 8 augusti 2011

Paint the town red on the 19th!

Japp, då var det bestämt, det blir den 19:e då tvillingarna kommer upp hit till Göteborg för att festa med stort F :D Så nu får ni alla hänga på!
Exakt vart och när inte riktigt bestämt  än,det lutar mot Berså eller Trädgår'n (kom gärna med förslag!) men vi vill i alla fall ha en jäkligt rolig kväll med massor av galet dansande och shots! 8D

Jag är galet pepp! Det kommer bli helt awesome! <3

                                                    En gammalt foto från Sticky

7 kommentarer:

  1. Åååh får jag vara med? :D

    SvaraRadera
  2. Sjävklart! Hade inte tänkt annat! 8D
    Och vart tycker du vi ska dra?

    SvaraRadera
  3. vad bra :) jag vet faktiskt inte, det får ju du bestämma som är värdinna eller vad man ska säga ^^

    SvaraRadera
  4. Jag lider av beslutsångest så alla får vara med och välja :D Men vi har som sagt snackat mycket om Berså och Trädgårn. Fast vi undrar vad Trädgårn menar med "vårdad klädsel", haha

    SvaraRadera
  5. "vårdad klädsel" är enligt mina erfarenheter slampig klädsel, WT-klädsel eller övrig osmaklig klädsel. Lite motsägelsefullt, hehe :P

    SvaraRadera
  6. Hahahaha, ja det kan tyckas! Men då behöver man iaf inte oroa sig över att bli nekad i dörren pga klädseln xD

    SvaraRadera
  7. Men kan säga att datumen nog kommer ändras, så de kommer nog den 26 istället för den 19:e. Hoppas du kan komma med ändå!

    SvaraRadera