måndag 15 augusti 2011

Ett helt fucking år

ska Malin vara borta! :C Är glad för hennes skull att hon fått vad som verkar ett fantastiskt Au Pair jobb i Eltham (ligger strax utanför London), men ett år känns så jäkla långt :C Buhu! ;____;
Jag hade i alla fall världens mysigaste dag hemma hos henne i fredags :) Var hemma hos henne vid typ 13 och satt å flummade samtidigt som vi drack hemmagjord saft, haha :D Ett het tips är att kolla på hela Michael Jacksons musikvideo för låten "Bad" och sen se på Weird Al's version av låten/videon, lololo  xD
Några timmar senare såg vi på X-men Origins: Wolverine, som var väldigt bra och fylld av ögongodis, ohhohoho~~ <33
När hennes föräldrar kom hem blev det grillat :D Das om nom nom! Sen satt vi bara ute på verandan, under filtar, åt vaniljglass med varmhallonsås och bara pratade vi alla fyra. Malins föräldrar är två av väldigt få föräldrar som jag känner och verkligen gillar väldigt mycket, haha xD Ni anar inte vilka jäkla nutcases till föräldrar jag fått stöta på i mitt 19:åriga liv, ni anar inte! (Åh, gud, en av dessa föräldrar ligger på min svarta lista och som jag skulle låtas ha "fixad" om jag någonsin blev diktator över Sverige. Men nog om det!).
Vid typ 23:20 var jag tvungen att åka hem igen, men jag fick med mig en hel kasse med "Sagan om Isfolket"-böcker. De kommer dämpa min Malin-abstinens, för ett kort tag. Den andra trösten jag har är att jag kan prata med Malin på Skype och diverse comunitys men även att jag kan få hälsa på henne! Familjen hon ska bo hos har 6 sovrum, var av ett av de sovrummen gärna lånas ut till kompisar som hälsar på Malin! :D
Så nu ska jag spara till en Londonresa, en Berlinresa och en Parisresa! xD Fun stuff indeed!

MALIN JAG KOMMER SAKNA DIG! ;_________;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar