tisdag 16 augusti 2011

It was a good weekend

Det är alltid kul med spontan besök, speciellt när man kan ta emot de :D Det var ju meningen att twinsen Kajsa och Sophia skulle komma den 26 (ändrat datum igen, haha) för att partaja och gå på utflykter med mig, men det blev även att de kom upp hit i lördags :)
När jag vaknade såg jag både FB-meddelande och sms från Sophia som frågade ifall det var okej ifall de kom upp till Götet för att få träffa mig och gå på Alexs B-filmkväll. Hell yeah it was! :D
Said and done :D
Hos Alex bjöds det på pastasallad (som vi bokstavligen skålade med), gifflar, dricka och såklart B-filmer! Vi såg på "House of the dead", "Black Samurai", "Mega python vs Gatoroid" och kanske någon/några fel, minnet sviktar lite haha xD Vart även massor av flum oss emellan, haha. Själv lyckades jag nästan fånga en frisbee som en främling kastade.
Vid 02 var det dags att åka hem och under hela bussresan fick alla på bussen höra på relationsproblem och skvaller, hahha xD Tror säkert heeeeeeeeeeeela bussen och framför allt busschauffören älskade det! ;DDDD
Vi promenerade sedan i månskenet (var ju fullmåne! Mys!) och var rädda för varulvar.
Klockan 4:30 var vi i säng.

På söndagen var det lite jobb på tomten som fick göras, men efter det åkte jag och twinsen till Göteborg för att kolla i affärer. Vi hittade en hel del saker som fick pengarna att brinna upp. Och den 26:e ska ännu mer pengar brinna! Haha xD
Till slut fick jag vinkat av de två tjejorna med vetskapen om ett snart återseende!


Mega python vs Gatoroid ... fantastisk animering eller hur?! lololol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar