torsdag 11 augusti 2011

OMG, I TOTALLY FORGOT

TO TELL YOU GUYS THAT I'M GOING TO BE AT THE RAMMSTEIN CONCERT IN FEBRUARY NEXT YEAR! 8D

Hoho, är jag en glad flicka eller är jag en supermegaskitüber-lycklig flicka? 8D

Från första början fick jag ett nyhetsmejl om Rammsteins nya turné som skulle bjuda på en extra spektakulär scenshow (och alla vet ju hur kända Rammstein är för deras scenshower ;) Tänker er då en ännu grymmare scenshow! ). Jag blev alldeles till mig i trasorna men det fanns inga datum för skandinavien. Lite ledsen i ögat blev jag :C
Men sen, i Paris till på köpet, fick jag veta av Alex att Rammstein skulle komma Globem i februari. OMG!!!!!! Men ... jag har inga pengar just nu och vi båda är ju i Paris och biljetterna skulle släppas nästa dag...
Alex övertalade mig att hänga med honom på Rammstein genom billig tågresa och gratis husrum och ringde sedan sin pappa och bad honom att sätta sig i telefonkö nästa morgon.

Så nu har jag en biljett till världens bästa band :D (Som jag ska betala tillbaka så fort jag kan, lololol!)

MAN TACKAR SÅ MYCKET ALEX! 8D

DET KOMMER BLI SÅ AWSUUUUUUUUUUUUUUUUM!

LIEBE IST FÜR ALLE DAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar