fredag 28 januari 2011

Snaaaaaaaaaaaaart!

Oh, snart är man hela 19 år gammal! Är bara ca 5 timmar kvar! 8D
Men trots att jag fyller 19 så känner jag mig som 13. Saker har faktiskt inte förändrats särskilt mycket. Visst, jag har träffat massa nytt folk och vänner, och ja, jag är ganska många erfarenheter och känslor visare - men i slutändan känner mig likadan. Lika virrig, glad,ledsen och ovetande. Framtiden känns lika suddig och onåbar som för många år sedan...

Imorgon ska det i alla fall firas med smörgåstårta (gjord på världens godaste räksallad. Måste srsly göra ett enskilt inlägg om den räksalladen. Gud, jag börjar dreggla bara jag tänker på den xD), snickerstårta (beställd av Jozze) och citroncheesecake med passionsfrukt! Ska baka någon av efterätterna ikväll, återstår att se vilken det blir :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar