onsdag 26 januari 2011

The deed is done

Då var det gjort. Nu har jag räls på underkäken :P Var obehagligt att sätta in den, men det gjorde inte så ont. Blev lite chockad över hur mycket grejer de kunde stoppa in i min mun och sedan hur mycket de kunde sträcka ut läpparna. Förvånande mycket, lol xD
Jag har fått hela kitet med vax och tandborste och smärtan kommer antagligen till kvällen. Mmmmm. Ska be mamma köpa panodil och skit, så jag slipper ha asont imorgon då jag ska ha nationellt tal i svenska B (uhuhuhu, har inte ens skrivit klart det, lololol) xD

Och på lördag fyller jag 19! 8D Robin och min darling Madde kommer upp hit! 8D Åsssum!
Det enda dåliga är att jag inte kommer kunna käka något gott på min födelsedag, that sucks! D: Men äh, får trösta mig med mitt sällskap! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar