måndag 31 januari 2011

Impulsköp ftw!

Ohoho, idag var den en unnar dag (liksom de tre dagarna innan, men det är en annan historia xD). Gjorde mig lite extra fin utan anledning, åt lunch på Subway med Jozze, Emilie, Linda och Lindas pojkvän Coffe. Satt där i drygt en timma och bara pratade och käkade goa macker :D Sen jag, Emilie och Jozze vidare ut på stan där vi till slut hamna vid The Body Shop :3 Köpte Coconut Oil Hair Shine eftersom jag länge velat köpa den (den luktar riktigt gott och sen gör den ju håret mjukt och glansigt :D).

 Efter jag köpt den gick vi och kollade lite och då hittade jag en bodyscrub med citronlukt!!!! Den doftade fantastiskt! Som en extra citronig cheesecake! <3 Och plums, så hade jag köpt den med <3 Om nom nom nom!
 
Kan verkligen rekommendera dessa två godbitarna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar