söndag 16 januari 2011

And all that jazz

Sitter just nu och lyssnar på Våroffret med dirigenten Michael Tilson-Thomas <3 Lite annorlunda musik, och det är det enda bra jag fått ta del av i kursen "Nutida konst" (ah, och det faktum att jag lyckats rita snygga bilder på lektionerna under tiden som min lärare har fått utagera sin ålders-pms :P).
Blev i alla fall nyligen klar med läxan till nämnda kurs. Vet inte ens ifall jag gjort rätt eftersom läraren var väldigt vag i vad hon ville ha. Men skitsamma, det får bära eller brista! xD

Helgen har varit slapp (även ifall den VERKLIGEN INTE BORDE VARA DET) och jag har fått snacka med lilla Emil som numera har installerat sig i den fjärran staden Düsseldorf. Eftersom hon även håller på att skriva på en bok är vi varandras bollplank och det vi diskuterar på msn är ganska hemska, i alla fall mot våra bokkaraktärer! xD Man kan säga att vi inte skriver barnböcker :P Men vem vill egentligen läsa om otroligt lyckliga människor som lever ett perfekt liv och har haft en otroligt härlig barndom? Näe, precis, ingen :P
Våra böcker kommer minsann inte vara det minsta tråkiga och ni alla kommer bli helt besatta av de och minst köpa 5 kopior av varje bok! Ja, det kommer ni!

Och till sist så har min darling Madde lovat att komma upp hit till götet när jag fyller om hon kan :D Tummen upp på det!

Bild från google. Det är Michael Tilson Thomas btw :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar