lördag 22 januari 2011

The curse of Bosse

Jag tror jag blev jinxad av min fotolärare i måndags... Vi pratade om mina foton och kom sedan in på att jag inte lagt in alla wip-bilder och original på den externahårddisken. Han fortsatte med att berätta ett skräckexempel där en elevs laptop hade krashat i slutet av terminen och alla foton och arbeten försvann - och hon hade inte lagt in de på skolans externa hårddisk.
Och vad tror ni inte händer då jag kommer hem? Jo, den stationära vägrar starta. Jag freakar och stänger av den, stänger av allt, sätter på den igen, drar ur alla usbsladdar - you name it, men den vägrar starta. När jag sedan skulle sätta på min laptop, ja, då vägrar den starta till en början den med!
Sen när mamma kom hem startade den stationära igen, men den beter sig underligt och jag är rädd att den ska börja brinna eller give me the blue screen of death eller nåt xD Som tur håller mamma på att köpa en externhårddisk as I write! xD Håll tummarna för att the curse of Bosse doesn't smight my computer until then! xD

Ps. Alla som har haft Bosse vet säkerligen om hans andra förbannelser som han tycks ha. So you all now that this is the real shit! Pray for my computers! xD

Detta är en av de viktiga bilderna som jag måste lägga in på den externa hårddisken när mamma kommer hem! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar