lördag 6 februari 2010

Min artonårsdag!


Min artonårsdag var fantastiskt mysig! Fick massa fina presenter och hur mycket beröm som helst för min bakning och matlagning! Jag blev en riktigt glad liten artonåring :3
I present väg fick jag två otroligt fina kakfat(den ena i snirklig metall och glas och den andra gick i rött, hade två våningar och var dekorerad med små bakverk), en iPod nano (äntligen har livet soundtrack igen! <3), amerikanskamått (jobbiga omvandlingar är över!), tyllar, vackra blommor och pengar :D

Skulle fota ett av kakfaten, och vem kommer inte då? Orlando så klart! xD Han ska då alltid vara med <3
Mulan ville oxå vara med men hon står iaf bakom ryggen på mig

Blommor som mormor och morfar gav mig <3

Kommer nu lägga upp recepten på det jag bakade inför min och min syster artonårsdag ^^ De får var sitt inlägg eftersom annars skulle det bli ett megalångt inlägg ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar