söndag 30 augusti 2009

Något att se fram emot


Jag och Carro har kommit överens att ta vara på den tiden då hela hennes familj är borta i Holland (för att gå på en vandring). Vi ska ha en helg tillsammans då vi kan göra allt som faller oss in. Det kommer bli massa fotande,bakande,filmtittande och annat sköj! :D Men denna helgen är inte fören nästa vecka så jag får hålla ut xD
Det vi ska baka är makroner och en lyxig kladdkaka, mums! Makroner är franska små bakelser som är som mandelmaräng med fyllning (vi ska göra choklad och jordgubb). Har aldrig bakat makroner innan men det ska nog gå bra :) Jag kommer posta recepten när jag har tagit riktiga bilder på bakverken ;)


Hmm, senaste gången vi hade en sådan här helg för oss själva utlöste den en hel del händelser :P Hoppas att den blir lika rolig men att man slipper all drama som förra gången xD haha*låter vissa av er hänga i ovisshet*

2 kommentarer:

  1. Hmm, kan jag själv få veta vad det är för drama som vi råkade ut för? xD Fast ja, det var väl inte så mycket händelser sist va? :P

    SvaraRadera
  2. meh, minns du inte xD Det var ju då mötte franz för första gången xD Och vad den pojken gjort behöver jag väl inte påminna dig om? xD

    SvaraRadera