måndag 24 augusti 2009

Herregud, nu börjar skolan snart! Nu på onsdag för att vara exakt... Har kollat på mitt schema och jag är ledsen och förvirrad. Ledsen för att jag förlorat alla goa-glada-roliga lärare och fått en massa gamla tanter, förvirrad för att franska steg 4 inte finns med och inte heller idrott. Jag hoppas att detta året blir lika roligt som det förra, men jag är tyvärr pessimistisk.
Åhh, jag ville ju ja Borne, Martinx2, Thomas och Bosse :( Kan trösta mig med att jag har EN rolig snubbe och det är en bild/foto-lärare. Han ritade jag av på mitt intagningsprov, haha.
Aja, får hoppas att allt löser sig och att detta läsår blir ett lärorikt (vill lära mig teckna bättre! xD) och att det blir roligt :)

Bilden föreställer min gamla busshållplats :P Jag och de andra stod aldrig där inne förutom när det regnade eller snöade (fast man fick det på sig lite ändå för fönster är sönder i alla riktningarna xD). Nu står jag nere vid vägen och saknar det där rucklet. Man lär sig uppskatta den när man står där i snöstormen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar