torsdag 20 augusti 2009

Mer foton

Igår åkte Carro hem till sig efter att hon sovit över hos mig. Hon började skolan igår (jag har en veckas frihet kvar, wiiiehoo!) och hon tog bussen från mig till hennes skola. Medan hon var borta fick jag låna hennes systemkamera och jag sprang runt bland kalhyggena här som besatt.
Ibland blir jag lite ledsen när jag ser hur mycket som har förändrats här ... förut var det hur mycket och hur höga träd som helst, nu finns det kalhyggen och identiska nybyggda hus (ett av dem är spygrönt). Tack och lov att grannarna iaf är snälla :)
(kuriosa: jag gick förbi mina grannar 10 ggr igår xD Blev många hej)

Igår, för sent på kvällen, satt jag och gjorde en watermark i ps och det är det svarta/genomskinliga ni nu ser på mina bilder. Ville inte bara ha A.B utan något mer personligt. Och det ska föreställa en cupcake, just so you know.

2 kommentarer: