tisdag 18 augusti 2009

Foton på gång!

Är nu hemma hos min kompis Carro. Som vanligt när jag ska ta mig hem till någon via buss så får jag passa mig :P Hade stenkoll på vart jag var och var beredd på att trycka på rätt ställe (två av hållplatserna ser likadana ut! xD) och var tillräckligt uppmärksam för att se till att bussen stannade på hållplatsen (eller ah, han glömde stanna och fick efter mitt hojtande snällt stanna framför en infart :P). Jag har lärt mig hur västtrafik fungerar nu serrö ;)
Idag ska det i alla fall fotas massa ^^ Om det blir några bra så åker de förstås upp här, så var beredda!

Ska nu passa på att förvarna om en massa inlägg snart som kommer handla om ett väldigt kärt ämne för mig, nämligen borzoier! Då jäklar blir det åk av när det kommer till inlägg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar